Oza e Cesuras

O BNG de Oza-Cesuras votará en contra da conta xeral no Pleno

Estefanía Busto: Da partida para pavimentación de vías públicas quedou sen gastar a metade, o que demostra que o problema do noso concello non é a falta de fondos, senón a mala xestión, o alcalde anda constantemente a pedir premios pola fusión, mais despois non sabe que facer cos cartos.

17-novembro-2018

Votamos en contra dunha nova dedicación exclusiva en Oza-Cesuras

O gasto total en órganos de goberno en Oza-Cesuras vai pasar a ser de case 90 mil euros, un despropósito. O concello non é unha axencia de colocación para que traballen os concelleiros e concelleiras do goberno. Se temos necesidade de persoal teremos que contratar empregadas públicas pero non se pode basear a política de persoal en contratar aos concelleiros e concelleiras
17-novembro-2018