Imaxe da visita ás Brañas do Deo

O BNG presentou alegacións á liña de alta tensión Gato – Mesón do Vento polo fraccionamento do proxecto

“Ningún dos parques eólicos a que se fai referencia foron autorizados a día de hoxe, ademais todos eses proxectos foron tramitados de forma independente en lugar de forma conxunta para poder coñecer o alcance e o impacto real de toda a infraestrutura no seu conxunto. É obvio que non estamos ante parques eólicos independentes entre si, que poidan ser obxecto dunha avaliación individual, senón que forman un conxunto que é necesario e obrigatorio por lei avaliar de forma conxunta”

Ler novas

O BNG apoiou a manifestación convocada en Curtis en contra dos proxectos eólicos

O BNG presentou alegacións a todos estes proxectos e iniciativas tanto no Congreso dos Deputados, a través do seu representante Néstor Rego, como no Parlamento de Galiza para que se paralice a tramitación destes megaparques

“Defendemos paralizar toda tramitación de proxectos eólicos na Galiza e elaborar unha planificación con criterios de proporcionalidade, racionalidade e equilibrio”

Ler novas