Abegondo

O BNG presentou as súas alegacións ao PXOM de Abegondo

"Presentamos as alegacións para intentar corrixir un PXOM que pensamos que é completamente irreal, baseado nunhas previsións de incremento da poboación de 836 habitantes para o ano 2037, horizonte de vixencia do Plan Xeral cando o concello de Abegondo leva perdendo poboación de forma continuada as últimas dúas décadas"

Imaxe do Estudo de impacto do proxecto de Liña de Alta Tensión do PE Nordés

O BNG pediu que o concello presente alegacións á subestación proxectada en Abegondo

Esperamos que o Concello presente alegacións aos Estudos de Impacto Ambiental destes dous parques eólicos, e que o goberno local demostre que realmente está en contra da instalación desta subestación pola vía dos feitos”

O BNG pediu tamén que o goberno local estude a posibilidade de artellar unha oficina xurídica que asesore á veciñanza á hora de presentar alegacións e que informe á veciñanza das parroquias afectadas.

Ler novas
Imaxe do trazado completo da liña de alta tensión do PE Nordés até a Subestación en Abegondo

O BNG pediu que o concello informe á veciñanza sobre as liñas de alta tensión e a subestación proxectadas en Abegondo

Imaxe do encoro de Cecebre

O BNG solicitou que o Concello retire todos os refugallos ou vertedoiros incontrolados que hai na contorna do encoro de Cecebre

“Diante das novas que nos últimos tempos están aparecendo a respecto da proliferación de cascallos na contorna do encoro de Abegondo-Cecebre, así como comportamentos de dubidosa ética dentro dun espazo da rede natura como poden ser os  botellóns ou as áreas de descanso con vistas que vimos recentemente nos medios desde o BNG estamos preocupados e solicitamos que o goberno local se preocupe polos espazos naturais”

Ler novas

O BNG entrega 1.600 sinaturas no Parlamento para pedir o mantemento das liñas de autobús que conectan Vila de Cruces e Santiso coa Coruña

Logo de que transcendera que as conexións corrían o risco de ser suprimidas, a Xunta anunciou unha reordenación das liñas que, segundo explicaron as e os representantes do Bloque, “non convence a ninguén”. Así pois, consideran necesario que o Goberno galego non só garanta o mantemento das liñas senón tamén a mellora das mesmas.