Aranga
Imaxe da visita de Luís Bará e Mercedes Queixas ás Brañas do Deo

O BNG esixirá no Parlamento protección ambiental para as Brañas do Deo

Na visita á zona que tivo lugar esta mañá participaron o deputado Luís Bará e a deputada Mercedes Queixas, xunto con representantes do BNG das comarcas das Mariñas e a Montaña e representantes dos concellos afectados e das plataformas en contra dos eólicos e colectivos ambientais da comarca

Esta zona estaba incluída na proposta de ampliación da Rede Natura que é fundamental que se aprobe para conservar zonas como as Brañas do Deo cunha grande riqueza natural

Monte da Carballoa

O BNG presentou alegacións ao proxecto de ordenación forestal do Monte da Carballoa en Aranga

O proxecto prioriza o beneficio económico para a empresa promotora sobre o interese público, a función social e a multifuncionalidade. Pretende sacar un rendemento económico ás súas propiedades nas Brañas do Deo sexa como sexa, mesmo a costa do patrimonio natural de toda a veciñanza

O terreo proposto forma parte da Reserva da Biosfera das Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo, afecta directamente ás Brañas do Deo, propostas para a ampliación da Rede Natura, ademais na zona proposta atópanse varios hábitats de interese comunitario

unnamed (1)

Denunciamos un vertedoiro ilegal en Aranga

Desde o BNG lamentan o vertedoiro e recordan a súa proposta de creación dun punto limpo de carácter comarcal fixo e outro móbil, así como a súa aposta decidida pola compostaxe, tanto individual como comunitaria, ademais do estudo para a implantación da recollida porta a porta.

ceip-da-castellana_img150128t0

Celebramos o comezo dos amaños no CEIP da Castellana

“Celebramos que o goberno local finalmente se puxese mans á obra e fixese algo polo CEIP da Castellana. Alégranos saber que o BNG ten contribuído, coas nosa denuncia constante deste tema, a lograr que o goberno local investise no colexio. Agora confiamos que esta só a primeira das actuacións no CEIP da Castellana. Lamentamos, iso si, que o goberno só acceda a facer obras no colexio polo medo a perder as eleccións