O BNG criticou que presidira a constitución da xestora unha persoa inhabilitada para cargo público

Oza dos Ríos, 14 de xuño de 2013. O BNG denunciou que a xestora do novo concello de Oza-Cesuras queda conformada en exclusiva por representantes do PP e do PSOE. A concelleira do BNG en Oza dos Ríos, Estefanía Busto, acompañada por membros do Consello Comarcal do BNG acudiron á sesión constituínte para amosar o seu desacordo con todo o proceso de fusión.

“Acudimos a esta sesión para mostrar o noso desacordo con este nomeamento, o único grupo que queda excluído da xestora é o BNG, máis de 800 veciñas e veciños quedan sen representación, isto supón un atraco á democracia” informou Busto, “isto non é casual, o PP exclúe ao BNG premeditadamente. Aínda non sabemos que criterio se seguiu para nomear esta comisión: non se cumpre a proporción de votos das eleccións municipais nin a paridade de xéneros. Isto é o cume dun proceso que desde o comezo estivo repleto de irregularidades”, apuntou Busto.

Membros e simpatizantes do BNG acudiron á sesión portando cartazes con lemas como “150 km de confusión”, “PP: fusionamos para recortar” “A fusión non é a solución” ou “Non é fusión, é PPropaganda”. “Con este xesto pretendemos mostrar, máis unha vez, o desacordo do BNG coa fusión, que foi feita ás costas da veciñanza”, explicou a voceira do BNG en Oza.

Estefanía Busto: “O único grupo que queda excluído da xestora é o BNG, máis de 800 veciñas e veciños quedan sen representación, isto supón un atraco á democracia”

“A única información que recibiron as veciñas e veciños de Oza foi por parte do BNG. A proba de que a xente non se sinte partícipe do proceso é que apenas asistiron veciños e veciñas á sesión. Isto é mostra de que o PP non fixo nada para implicar á veciñanza neste proceso”, reprobaron os nacionalistas.

Os nacionalistas criticaron tamén que presidira a sesión José Peón, exalcalde do PP de Oza, inhabilitado para cargo público por unha sentenza xudicial firme. “Outra irregularidade a sumar ao ‘carro’ que xa leva este proceso”, conclúen. Por este motivo a sesión rematou entre berros de “Isto é unha cacicada” ou “Esta sesión é ilegal”.