O Valedor do Pobo comproba na propia carne o despotismo e opacidade do goberno

Escrito enviado polo valedor ao BNG en resposta a nosa queixa

O Valedor do Pobo comproba na propia carne o despotismo e opacidade do goberno

Oza dos Ríos, 7 de outubro de 2014. O BNG denunciou que o goberno do PP en Oza-Cesuras segue impedindo que acceda á documentación necesaria para exercer como oposición. “Das actuacións antidemocráticas e opacas do goberno municipal do PP xa non se queixa só o BNG, o propio Valedor do Pobo quéixasenos de que o goberno ‘persiste na súa actitude de non enviar a información requerida’”, explicou Estefanía Busto.

O BNG denunciara o pasado mes de marzo ao goberno municipal diante do alto comisionado do Parlamento por negarlle o acceso a informes e documentos técnicos de asuntos que o PP levou a Pleno para votar. “Cando quixemos ver os expedientes ou pedimos copias dos informes o PP sempre nos respondeu con que ‘o secretario non está”, engadiu.

Un ano despois da farsa da fusión queda demostrado que Oza e Cesuras distan moito de ser o paraíso que vendeu Alfonso Rueda hai uns días”

Ademais, os nacionalistas tamén denunciaron diante do Valedor do Pobo o secuestro de varias iniciativas rexistradas pola súa voceira Estefanía Busto. “O alcalde impediu que se votasen as nosas mocións, como cando propuxemos retirar as honras públicas a Julián Lucas, alcalde condenado por estafa”, indicou Busto Dopazo.

O Valedor do Pobo manifesta a Busto na súa misiva que o rexedor de Oza-Cesuras continúa negándose a contestar aos seus requerimentos “a pesar de que demandamos en dúas ocasións” explicacións sobre a denuncia efectuada polo BNG local. “Vímonos obrigados a recordar ao citado concello o seu deber de colaborar” coa institución, explica o Valedor, que engade que “no caso de persistir esta actitude procederemos a realizar unha advertencia sobre as súas consecuencias legais”.

“Queda demostrado que o PP e González Cacheiro se comportan como se Oza dos Ríos e Cesuras fosen a súa finca particular”, asegurou Estefanía Busto. “A falta de transparencia deste goberno escandaliza até ao propio Valedor do Pobo”, engadiu.

Neste sentido, engade, “episodios como a tala do monte do sanatorio de Cesuras son a consecuencia lóxica desta forma de entender o Concello e o poder”. “Como non ían darlle a tala a un amigo e como non ía haber sobreprezos nos contratos se pensan que é unha finca deles para explotala eles no seu propio beneficio”, ironiza. “O PP goberna en base ao clientelismo e á falta de transparencia”, apunta.

“O funcionamento é opaco e a participación brilla pola súa ausencia”, engade Estefanía Busto, que considera que “un ano despois da farsa da fusión queda demostrado que Oza e Cesuras distan moito de ser o paraíso que vendeu Alfonso Rueda hai uns días”.