Paderne
Lamentamos que o goberno local se negase no Pleno a solicitar a adhesión de Paderne ao transporte metropolitano

O BNG lamentou que o goberno local se negase no Pleno a solicitar a adhesión de Paderne ao transporte metropolitano. “Coa escusa de que o goberno da Xunta, do PP vai levar a cabo un estudo sobre as necesidades do transporte o goberno local negouse a apoiar a nosa moción para que o concello de Paderne se adhira ao transporte metropolitano, que se debateu no Pleno a pasada semana”

Ler nova
Propoñemos que Paderne solicite a adhesión ao transporte metropolitano

A inclusión de Paderne nas áreas metropolitanas da Coruña e Ferrol, ademais de vantaxes tarifarias, a través da tarxeta metropolitana suporía que a mocidade podería solicitar a tarxeta xente nova, que é a tarxeta de transporte metropolitano de Galicia que permite realizar todas as viaxes interurbanas gratuítas para as persoas menores de 18 anos”

Pediremos no Pleno melloras na seguridade viaria en Insua

Pedimos ao goberno que reclame do goberno do estado, titular da estrada N-651, que pinte un paso de peóns en Insua e que substitúa o cruce entre a estrada que ven do Pedrido e a que vai para Betanzos por unha rotonda

O BNG celebra o xoves 2 de marzo a partir das 20:30 h. un encontro aberto en Casa Vidal en Souto co deputado no Parlamento Xosé Luís Rivas “Mini” co título ‘Rural galego: vivir ou resistir?’

Ler nova
O BNG criticou o obradoiro de emprego de Miño e Paderne por ser unha esmola de 20 prazas

O BNG de Miño criticou o obradoiro de emprego conxunto entre Miño e Paderne, que vén de clausurar a conselleira de traballo Beatriz Mato. “Parécenos unha esmola ofrecer 20 prazas nun obradoiro para persoas desempregadas cando só no concello de Miño había no mes de xaneiro 456 persoas desempregadas e en Paderne outras 173, segundo datos da propia Consellaría de Traballo”,