Oza e cesuras
Pedimos o apoio do Pleno de Oza-Cesuras ás traballadoras de Universal Support

O BNG presentará no vindeiro pleno, que se celebrará este venres día 3 de novembro, unha moción en defensa dos postos de traballo en Universal Support, o call center que tiña o Banco Pastor no polígono de Bergondo. “Entre os 270 traballadores e traballadoras do centro hai unha boa parte que son veciñas do noso concello, ademais de outros concellos da comarca”, explica Busto.

O BNG de Oza-Cesuras votou en contra da conta xeral

Estefanía Busto: A partida para a mellora do centro de saúde, xa era totalmente insuficiente -58 403 euros-, e aínda así non chegou a investirse un só euro, tratándose dun servizo básico e imprescindible no noso concello, e que actualmente presenta un estado lamentable.

Ler nova
Criticamos que o goberno pretenda privatizar o subministro de auga en Cesuras

O BNG criticou a intención do goberno local de privatizar a xestión da auga do antigo concello de Cesuras. “O goberno local xustifica esta privatización na súa incapacidade para xestionar o servizo e nos continuos vertidos que se producen, segundo a súa propia proposta, ‘constantes episodios de contaminación’ ao rio Mendo. O que desde o BNG non entendemos é como deixar a xestión en mans dunha empresa privada vai evitar estes vertidos”

Ler nova
Lamentamos que o PP desperdiciara a oportunidade de por en funcionamento a recollida selectiva de lixo en Oza e Cesuras

As nacionalistas explicaron que xa demandaron a recollida selectiva cando o goberno local deu conta dos termos do contrato ao Pleno, “mais o PP negouse a engadilo nos pregos”

“Parécenos moi raro que se rescinda o contrato para volver a adxudicalo a unha empresa vinculada a anterior e preocúpanos moito que a rebaixa do custo supoña unha rebaixa na calidade do servizo, que xa deixaba moito que desexar”

Reclamaremos no Pleno un xeriátrico público en Oza e Cesuras

O BNG reclamará no Pleno un xeriátrico público, despois de que o pasado 27 de maio o goberno local dera comezo ao trámite de audiencia das persoas expropiadas para os accesos ao xeriatrico privado que pretenden construír en terreo rústico en Porzomillos.

Ler nova
Por que votamos en contra dos orzamentos do PP para Oza e Cesuras?

Vemos como gasto en órganos de goberno local segue medrando e ascende xa a 102 175 euros para manter o salario do alcalde -45 mil euros- a dedicación parcial dunha concelleira -22 mil- ademais de 20 mil en dietas, 10 mil en locomoción e 4 mil en gastos para atención protocolaria