Oza e cesuras
Estefanía Busto encabezará a candidatura do BNG en Oza-Cesuras

Estefanía Busto Dopazo, actual concelleira do BNG en Oza-Cesuras, vén de ser elixida candidata á alcaldía pola asamblea local do BNG. A candidata vive en Salto (Oza dos Ríos) e encabezará “un proxecto pensado para abrir o concello á veciñanza, rematar coa política clientelar e en definitiva, “democratizar” o concello”.

Ler nova
Lamentamos que a Xunta acceda á petición do alcalde e retire das zonas de baño a área recreativa de Reboredo

Lamentamos que con esta postura o PP renuncie, unha vez máis, ao mantemento desta zona, que sen dúbida é un dos maiores atractivos do noso concello. O alcalde solicitara da Xunta que esta zona fora excluída segundo el por falta de medios para garantir unha correcta calidade da auga e segundo soubemos hai uns días parece que a Xunta accedeu a esta demanda

Ler nova
Porque votamos en contra do orzamento para 2018 en Oza e Cesuras?

Vemos como gasto en órganos de goberno local segue medrando e ascende xa a 102 856 euros mentres o programa completo de fomento do emprego só conta cun orzamento de 35 554 euros. Máis de un millón de euros dos 4 944 556 do total do orzamento van destinados a privatizar servizos, isto son cartos para a empresa privada no canto de prestar servizos públicos de calidade