Oza e cesuras
Lamentamos que o PP desperdiciara a oportunidade de por en funcionamento a recollida selectiva de lixo en Oza e Cesuras

As nacionalistas explicaron que xa demandaron a recollida selectiva cando o goberno local deu conta dos termos do contrato ao Pleno, “mais o PP negouse a engadilo nos pregos”

“Parécenos moi raro que se rescinda o contrato para volver a adxudicalo a unha empresa vinculada a anterior e preocúpanos moito que a rebaixa do custo supoña unha rebaixa na calidade do servizo, que xa deixaba moito que desexar”

Reclamaremos no Pleno un xeriátrico público en Oza e Cesuras

O BNG reclamará no Pleno un xeriátrico público, despois de que o pasado 27 de maio o goberno local dera comezo ao trámite de audiencia das persoas expropiadas para os accesos ao xeriatrico privado que pretenden construír en terreo rústico en Porzomillos.

Ler nova
Por que votamos en contra dos orzamentos do PP para Oza e Cesuras?

Vemos como gasto en órganos de goberno local segue medrando e ascende xa a 102 175 euros para manter o salario do alcalde -45 mil euros- a dedicación parcial dunha concelleira -22 mil- ademais de 20 mil en dietas, 10 mil en locomoción e 4 mil en gastos para atención protocolaria

Ler nova
Pedimos á Xunta que comece o amaño da AC-840 tras aprobalo o pleno de Oza-Cesuras

O pleno de Oza-Cesuras aprobou esta mañá en sesión ordinaria a moción do BNG na que demandaban actuacións para a mellora da seguridade viaria na estrada AC-840. Este é un grave problema e a veciñanza está reclamando solucións, alegrámonos de que a nosa proposta fose aprobada e agardamos que os acordos aprobados hoxe se fagan efectivos canto antes.