Novas
Emendamos as contas da Xunta para investir en rexenerar a ría e crear un centro de transformación agropecuaria

As nacionalistas propoñen investir nun viveiro de empresas, un centro de transformación agropecuaria e eliminar o impacto de especies invasoras e verquidos á ría. O BNG pide 450 000 euros para mellorar o servizo de pediatría na comarca e as prestacións do centro de especialidades de Betanzos. Un centro de día e un xeriátrico públicos e fondos para o Casco Histórico e o Pasatempo, outras demandas.

Ler nova
Lamentamos que os orzamentos da Xunta adíen un ano máis a solución ao grave problema de contaminación que padece a ría de Betanzos

"Non hai fondos para os centros de día de Betanzos ou de Miño, malia o recente acordo parlamentario para abrilo xa. Tampouco para a mellora dos centros de atención primaria na comarca, nin para mellorar o servizo de pediatría". As nacionalistas censuran que as contas do PP deixen novamente sen cartos a rehabilitación do parque do Pasatempo

O BNG tributa este venres 24 de agosto unha homenaxe a Antolín Faraldo

O BNG celebrará o vindeiro venres 24 a súa tradicional homenaxe a Antolín Faraldo, na praza do seu nome na Ribeira a partir das 20:30 h. A homenaxe contará coa xa tradicional ofrenda floral, un recital poético popular e as intervencións da voceira do BNG no Parlamento Europeo, Ana Miranda, e de Henrique del Río, portavoz do BNG no concello de Betanzos.

Ler nova
Caída do gasto e a falta de crédito para demandas históricas nos orzamentos do Estado para As Mariñas

O BNG criticou hoxe a caída do gasto dos orzamentos e do Estado nos concellos da comarca das Mariñas así como a falta de crédito para demandas históricas.

Os nacionalistas criticaron o insuficiente orzamento para melloras na seguridade viaria na N-VI en Coirós onde hai escasas dúas semanas o Ministerio prometía un investimento de máis de 600 mil euros no cruce de Queirís, sen que este investimento teña agora reflexo na proposta de orzamento

Non hai partida ningunha reservada para a rexeneración ecolóxica da Ría de Betanzos nin para combater as inundacións no barrio da Ribeira en Betanzos