Novas
Pedimos nas emendas aos orzamentos da Xunta crédito para o saneamento integral da Ría de Betanzos

O BNG fixo hoxe públicas hoxe as súas alegacións aos orzamentos da Xunta para os concellos da comarca das Mariñas que se debaterán esta semana no Parlamento galego. “A pesar de que o PP anunciou investimentos millonarios en Betanzos e na comarca, a realidade é que nos orzamentos que presentou o Partido Popular non aparece un só euro de investimento territorializado”.

Ler nova
Trasladaremos aos plenos os prexuízos polo temporal

Propomos que os concellos asesoren á veciñanza afectada a través dos servizos municipais, a fin de axudar na presentación de reclamacións ou solicitudes de axudas, así como efectuar o seguimento na súa tramitación, para compensar os danos e perdas sufridos con ocasión do temporal.

Ler nova
Alegaremos diante da supresión de paradas en varias liñas que solicita Autos Vázquez

O BNG anunciou que presentará alegacións á petición de Autos Vázquez S.L. de suprimir paradas e frecuencias. Esta modificación suporía o abandono dos tramos entre Fraíz e Guiliade (Betanzos), o Rilo – Presedo (Abegondo), Trasanquelos (Cesuras), Cos (Abegondo) e O Burgo (Cambre). Propoñen abandonar tamén Guísamo (Bergondo), Piadela (Betanzos), Viladesuso (Betanzos), Camarada – Loureda (Cesuras) e Limiñón (Abegondo)

Ler nova