Novas
Que repercusión ten a caída do gasto dos orzamentos do Estado en Galiza ten para os concellos da comarca das Mariñas

O BNG criticou hoxe a repercusión que  a caída do gasto dos orzamentos do Estado en Galiza ten para os concellos da comarca das Mariñas. Non hai partida ningunha reservada para a rexeneración ecolóxica da ría de Betanzos, que se recollera nas contas no 2012 pero nunca chegou a executarse.Tampouco hai ningunha partida para a tantas veces prometida solución para os problemas de seguridade viaria en Queirís no Concello de Coirós.

Ler nova
Emendamos as contas da Xunta para investir en rexenerar a ría e crear un centro de transformación agropecuaria

As nacionalistas propoñen investir nun viveiro de empresas, un centro de transformación agropecuaria e eliminar o impacto de especies invasoras e verquidos á ría. O BNG pide 450 000 euros para mellorar o servizo de pediatría na comarca e as prestacións do centro de especialidades de Betanzos. Un centro de día e un xeriátrico públicos e fondos para o Casco Histórico e o Pasatempo, outras demandas.

Ler nova