Novas
Caída do gasto e a falta de crédito para demandas históricas nos orzamentos do Estado para As Mariñas

O BNG criticou hoxe a caída do gasto dos orzamentos e do Estado nos concellos da comarca das Mariñas así como a falta de crédito para demandas históricas.

Os nacionalistas criticaron o insuficiente orzamento para melloras na seguridade viaria na N-VI en Coirós onde hai escasas dúas semanas o Ministerio prometía un investimento de máis de 600 mil euros no cruce de Queirís, sen que este investimento teña agora reflexo na proposta de orzamento

Non hai partida ningunha reservada para a rexeneración ecolóxica da Ría de Betanzos nin para combater as inundacións no barrio da Ribeira en Betanzos

Ler nova
Trasladamos ao Parlamento os problemas polos recortes en sanidade nas Mariñas

Pedimos no Parlamento galego que se asignen 100 mil euros a maiores para contratar persoal e cubrir así as baixas en todos os servizos que quedan sen atender cando hai vacacións, licenzas ou ausencias e que repercuten negativamente no servizo que recibimos. Así como, asignar outros 200 mil euros para garantir o persoal de Pediatría no centro de saúde de Betanzos.

Dende o BNG animaron ademais á veciñanza da comarca a participar na manifestación convocada pola plataforma SOS Sanidade pública ás 12 h. en Santiago en contra dos recortes e en defensa dunha sanidade pública de calidade.

Ler nova