Miño
Henrique Abraira encabezará a candidatura do BNG en Miño

“É fundamental que abandonemos a especulación urbanística que está acabando coa riqueza natural e patrimonial do noso concello e apostemos por potenciar os nosos sectores produtivos, como o marisqueo ou o agro coa potenciación das variedades autóctonas de Miño e a nosa comarca. Temos que cambiar o modelo turístico por un turismo sustentábel e prestar atención ás parroquias e aldeas do noso concello, totalmente abandonadas polo actual goberno”

Demandamos no Parlamento a apertura “inmediata” do centro de día de Miño

O BNG presentou unha batería de medidas no Parlamento de Galiza demandando a apertura inmediata do centro de día de Miño. As deputadas do BNG recordan que se amañou e equipou, con 480 000 euros do Plan E- aos que hai que sumar varios obradoiros de emprego que habilitaron un parque contiguo-, o pazo que a Fundación Rita Ramos posúe na Regueira, un inmoble que a Igrexa cedeu de forma parcial por un periodo de 50 anos xunto coa leira anexa.

Ler nova
Entendemos que o culpábel da estafa de Miño é o PP e que a veciñanza non debe pagala

Entendemos que o culpábel da "estafa" de Miño é o PP e que a veciñanza non debe pagala

Despois da sentenza do Tribunal Supremo condenando ao concello de Miño a pagar un 25% aos expropiados de Fadesa, o BNG pediu ao goberno local de Ricardo Sánchez e o PP que deixe de malgastar cartos públicos en recorrer en contra da veciñanza - o concello leva 10 anos en litixios e recursos por este tema e perdeunos todos, millóns de euros dos nosos petos en recursos e costas xudiciais- e busque unha saída á situación gravísima que vive o Concello de Miño.