Coirós
Poñeremos en funcionamento un punto limpo para Coirós

Ademais de reducir a factura, cun programa de compostaxe nas parroquias a veciñanza podería obter de xeito gratuíto un fertilizante natural para as hortas. Un punto limpo comarcal era unha das emendas que o BNG presentou ás últimas contas da Xunta.

Visitamos a explotación de Agrodayca en Caresma, Coirós

O deputado nacionalista adiantou que o BNG está traballando nunha proposta para pedir á Xunta un centro de transformación comarcal para produción de horta e agrogandeira. O BNG xa trasladou ao Parlamento unha iniciativa para pedir a rectificación da orde de axudas polos danos do xabaril nas explotacións

Ler nova
Votamos en contra do orzamento municipal de Coirós no que o goberno non aceptou ningunha das nosas alegacións

O BNG votou no Pleno de onte en contra do orzamento municipal para o vindeiro ano, logo de que o PP decidira non aceptar ningunha das alegacións presentadas polo grupo nacionalista para mellorar o documento. As nacionalistas explicaron que se trata dun orzamento elaborado de forma completamente opaca, sen pedir achegas de ningún grupo político nin asociación, e clientelar

Ler nova
Votamos en contra do orzamento para o Coirós proposto polo goberno local do PP

“É un orzamento clientelar como vemos na xestión das subvencións. Non existe orde de subvencións, senón que se reparte todo ‘a dedo’ mediante subvencións nominativas. O máis importante é a falta de investimento e de proxecto político que demostra un orzamento sen ningunha proposta concreta para mellorar o nosos concello”.

Pura Ferreño elixida por unanimidade candidata do BNG á alcaldía de Coirós

“Temos un traballo continuo nos últimos anos para mellorar a vida da veciñanza de Coirós, como o noso traballo reclamando obras para garantir a seguridade viaria no cruce de Queirís, as peticións dun transporte público polas parroquias, o punto limpo supramunicipal ou as peticións para que se cubra o patio do centro de saúde”