Coirós
Votamos en contra do orzamento para o Coirós proposto polo goberno local do PP

“É un orzamento clientelar como vemos na xestión das subvencións. Non existe orde de subvencións, senón que se reparte todo ‘a dedo’ mediante subvencións nominativas. O máis importante é a falta de investimento e de proxecto político que demostra un orzamento sen ningunha proposta concreta para mellorar o nosos concello”.

Pura Ferreño elixida por unanimidade candidata do BNG á alcaldía de Coirós

“Temos un traballo continuo nos últimos anos para mellorar a vida da veciñanza de Coirós, como o noso traballo reclamando obras para garantir a seguridade viaria no cruce de Queirís, as peticións dun transporte público polas parroquias, o punto limpo supramunicipal ou as peticións para que se cubra o patio do centro de saúde”

Parabenizámonos pola retirada da Cruz dos Caídos

Ler nova
Esiximos a inmediata restauración dos servizos de transporte público

Desde o 15 de novembro de 2017 a empresa Arriva, que presta o servizo do transporte público rodoviario en Coirós, eliminou as paradas de Queirís e Colantres. Por outra banda, na Lapela e Xora só deixa o servizo da liña A Coruña-Pontearanga- A Coruña, o que significa só unha chegada ás 16:45 desde A Coruña e só unha recollida ás 10:45 cara A Coruña. A maiores este servizo só se presta de luns a venres e en período escolar.