Coirós
Parabenizámonos pola retirada da Cruz dos Caídos

Ler nova
Esiximos a inmediata restauración dos servizos de transporte público

Desde o 15 de novembro de 2017 a empresa Arriva, que presta o servizo do transporte público rodoviario en Coirós, eliminou as paradas de Queirís e Colantres. Por outra banda, na Lapela e Xora só deixa o servizo da liña A Coruña-Pontearanga- A Coruña, o que significa só unha chegada ás 16:45 desde A Coruña e só unha recollida ás 10:45 cara A Coruña. A maiores este servizo só se presta de luns a venres e en período escolar.

Encontro en Queirís sobre seguridade viaria na N VI

“Trasladamos a Pleno a iniciativa para pedir ao Estado un carril de deceleración na entrada ao Mende, mais o PP votou en contra impedindo que se aprobara porque non tiñan coñecemento de que houbera problemas nese cruce”

Ler nova
Votaremos en contra da proposta de orzamento do goberno local

Nesta proposta de orzamento o goberno local do PP tampouco prevé as achegas que lle corresponderían ao noso Concello en caso de adherirnos ao transporte metropolitano. É un orzamento clientelar como vemos en todo o relacionado coa xestión de subvencións, que se conceden todas ‘a dedo’ e o alcalde sigue reservando 6000 euros para concederlle a quen el decida.

Resume do Pleno de Coirós do 8 de novembro de 2017

Contamos có apoio de toda a corporación na proposta de iniciar tramites cós concellos limítrofes para solicitar un punto limpo que nos axude a mellorar a xestión do lixo. Foi aprobada tamén a moción de apoio ás traballadoras de Universal Suport. Lamentablemente o grupo municipal do Partido Popular non admitiu a nosa proposta para demandar de novo da Consellaría de Medio Ambiente a adhesión de Coirós ao Plan de transporte Metropolitano nin para facilitar unha entrada cara a Queirís de Abaixo a través do desvío do Mende