Bergondo
Apoiamos as mobilizacións por unha pasarela sobre a N-VI en Guísamo

O BNG manifestou o seu apoio ás convocatorias de mobilización organizadas pola comunidade educativa do Centro de Formación de Estudos Agrarios de Bergondo, que demandan a instalación dunha pasarela sobre a estrada N-VI, que permita o uso sen risco das dúas paradas de autobús que transitan por esa infraestrutura viaria.

Solicitamos ao Ministerio as melloras pendentes na nacional VI en Cortiñán

O BNG de Bergondo reuniuse cun grupo de veciñas e veciños que levan reclamando anos melloras de seguridade viaria neste concello “se o ministerio de fomento actuase a Institución provincial e o goberno local poderían facer melloras nun vial provincial para mellorar a seguridade da zona”. As actuacións entre outras permitirían importantes melloras de seguridade tamén nos viais da Deputación da Coruña na estrada DP 0105

Ler nova
Pedimos ao goberno local que dedique a investimento máis do escaso 13 % que prevé o orzamento

O BNG criticou que o goberno local prevea dedicar só un escaso 13 % a investimento. “Hai parroquias enteiras que non teñen conexión ao saneamento como Lubre ou grande parte de Guísamo, e pensamos que é prioritario rematar este servizo que ademais é obrigatorio segundo a Lei de Bases do réxime local que todos os concellos presten e tamén para evitar vertidos que deterioren a calidade da auga dos rios e das praias”

Ler nova
Reclamamos melloras na seguridade viaria na zona de Brea en Guísamo

O BNG reclamou melloras na seguridade viaria na zona de Brea en Guísamo.A instalación dalgún paso sobreelevado, bandas rugosas, ou sinalización vertical que limite a velocidade poderían ser medidas que axudasen a mellorar a situación e non suporían un elevado gasto para as arcas municipais.