Bergondo
Denunciamos problemas co subministro de auga na Senra

Ler nova
Presentamos alegacións a un orzamento continuista para Bergondo

O BNG solicita que se reserven fondos para a loita contra a violencia de xénero, aumentar os dedicados a acción social e fomento do emprego, e a mellora da biblioteca -para a que non se prevé investir nin en obras nin en persoal-, ademais de solicitar o estudio da remunicipalización de servizos básicos, e un novo sistema de subvencións en concorrencia competitiva

Ler nova
Alegrámonos de que o informe da Xunta nos dea a razón sobre o cambio das Normas Subsidiarias en San Cidre

“Só o BNG presentou alegacións a este despropósito. Celebramos que Anova rectificase na súa postura e se poña ao noso lado, tras atacarnos por cuestionar este proxecto e descualificarnos publicamente”

“Presentamos alegacións porque non entendiamos a necesidade nin a urxencia que xustifique unha modificación da Normas subsidiarias mentres se está tramitando o novo PXOM e este informe ven darnos a razón en canto dixemos, moitas veces en solitario”.

Presentamos alegacións á modificación das normas subsidiarias en San Cidre

Non entendemos a necesidade nin a urxencia que xustifique unha modificación da Normas subsidiarias mentres se está tramitando o novo PXOM.Pensamos que deberá ser aprobado, ou non, có PXOM que ordenará todo o solo do concello.

Os nacionalistas piden un estudo sobre o saneamento e a depuradora de Fiobre que debera cando menos recoller datos sobre a capacidade máxima desta Depuradora, a súa situación actual e os motivos que provocan a mala calidade da auga na zona do Regueiro e as alternativas antes de sobrecargar esta infraestrutura.