Bergondo
Presentamos alegacións á modificación das normas subsidiarias en San Cidre

Non entendemos a necesidade nin a urxencia que xustifique unha modificación da Normas subsidiarias mentres se está tramitando o novo PXOM.Pensamos que deberá ser aprobado, ou non, có PXOM que ordenará todo o solo do concello.

Os nacionalistas piden un estudo sobre o saneamento e a depuradora de Fiobre que debera cando menos recoller datos sobre a capacidade máxima desta Depuradora, a súa situación actual e os motivos que provocan a mala calidade da auga na zona do Regueiro e as alternativas antes de sobrecargar esta infraestrutura.

Presentaremos alegacións á modificación das Normas subsidiarias en San Cidre

Os nacionalistas non comparten a necesidade nin a urxencia desta recualificación para levala a cabo como modificación das Normas Subsidiarias mentres se está tramitando o PXOM

“No propio borrador da modificación alude a que no momento puntual ‘xurde a oportunidade’ mais non especifica en que se concreta esta oportunidade. Pensamos que o goberno ten que informar claramente á veciñanza de se se refire ao convenio urbanístico que anunciaron hai case 2 anos con Gadisa e se é o caso que nos expliquen en que condicións se vai producir este convenio e en que vai beneficiar aos veciños e veciñas”

Ler nova
Apoiamos as mobilizacións por unha pasarela sobre a N-VI en Guísamo

O BNG manifestou o seu apoio ás convocatorias de mobilización organizadas pola comunidade educativa do Centro de Formación de Estudos Agrarios de Bergondo, que demandan a instalación dunha pasarela sobre a estrada N-VI, que permita o uso sen risco das dúas paradas de autobús que transitan por esa infraestrutura viaria.

Solicitamos ao Ministerio as melloras pendentes na nacional VI en Cortiñán

O BNG de Bergondo reuniuse cun grupo de veciñas e veciños que levan reclamando anos melloras de seguridade viaria neste concello “se o ministerio de fomento actuase a Institución provincial e o goberno local poderían facer melloras nun vial provincial para mellorar a seguridade da zona”. As actuacións entre outras permitirían importantes melloras de seguridade tamén nos viais da Deputación da Coruña na estrada DP 0105

Ler nova
Pedimos ao goberno local que dedique a investimento máis do escaso 13 % que prevé o orzamento