Aranga
Denunciamos que os orzamentos de Aranga continúan instalados no clientelismo

Críticas nacionalistas aos orzamentos do PP por estar “ao servizo dunha política clientelar, da compra de vontades con exemplos claros como a concesión “a dedo” de subvencións nominativas”.Un ano máis, o grupo nacionalista cuestiona que nun concello como Aranga, cunha poboación menor de 1900 habitantes, o goberno aumente outra vez o gasto nos órganos de goberno, moo próximo os 100.000 €

As coplas de Entroido entran no debate político de Aranga

“Con estas coplas queremos lembrar que o Entroido pode ser tamén un elemento de dinamización social e de atracción turística no concello. Votiños veñen, votiños veñen, votiños veñen e van... / Porque pra amañar Aráanghaaaa / tes que votar Beneghá” canta a copla".

Ler nova
Denunciamos a marxinación da parroquia de Cambás

“Na estrada que une Cambás con Monfero hai que acabar coas numerosas fochancas, retirar as lombas de cementos e mellorar o trazado e sinalización da vía. Celebraremos no campo da feira a festa gastronómica do Millo de Aranga e o encontro de variedades locais, asociado a un encontro de intercambio de sementes. O abandono da pista deportiva e do parque do Toxiño é un exemplo da mala xestión do goberno local, que condena ao abandono infraestruturas que podería ser aproveitadas pola poboación máis nova”.

Ler nova
O millo de Aranga, unha oportunidade para o desenvolvemento económico do concello

Poremos en marcha a primeira festa gastronómica en Aranga, centrada na nosa variedade de millo, que dotaremos dun selo de calidade, o que xerará un valor económico e contribuirá a poñer Aranga no mapa. Organizaremos ademais encontros que aproveiten a tradición vencella ao produto, rehabilitando muíños para a moenda e as xornadas etnográficas, con foliadas, concurso de esfolla, busca da espiga raíña… todo para poñer en valor a cultura asociada ao millo de Aranga.

Ler nova
Denunciamos o illamento da parroquia de Feás

“En Feás están sen traída municipal, sen conexión á rede de sumidoiros, non hai liñas de autobuses e tampouco vai internet. A veciñanza di sentirse abandonada polo goberno e illada do resto do concello. Propoñemos optimizar os recursos do parque móvil do Concello, estabelecendo liñas fixas de bus, priorizando a quen non dispón de vehículo particular e non pode asumir o custo de viaxes habituais en taxi. O goberno local está para mellorar a calidade de vida dos veciños e veciñas e debería ter algo máis de ansia por axudar, por asesorar de maneira activa a quen quere vivir e emprender en Aranga”.

Ler nova
Denunciamos que Fervenzas carece de servizos básicos

O goberno local está obrigado a levar os servizos a todas as aldeas: alumeado ou traída non deberían verse supeditarse á busca do voto. Toda Aranga perde cunha política clientelar. Os servizos son fundamentais para fixar poboación, pero as infraestruturas viarias son tamén imprescindíbeis. Temos un grande potencial non só no patrimonio natural e histórico, senón tamén na nosa localización ao pé da N-VI ou da A-6.”