Aranga
Criticamos o orzamento “privatizador e clientelar” do PP en Aranga

No BNG son críticos cos orzamentos porque ao seu parecer “están ao servizo dunha política clientelar, da compra de vontades con exemplos claros como a concesión “a dedo” de subvencións nominativas.Critican que nun concello como Aranga, cunha poboación menor de 2000 habitantes, o goberno aumente ano tras ano o gasto nos órganos de goberno, rondando xa os 100.000 €.

Ler nova
Suspendemos as contas ao goberno local

A formación nacionalista fixo onte públicas as súas valoracións sobre a Conta Xeral de Aranga do ano 2017, actualmente en prazo de exposición pública. Para o BNG, as contas do Concello de Aranga retratan un goberno “sen previsión nin programación económica nin proxecto para o noso Concello

Ler nova
O BNG critica a xestión escurantista do goberno local

O boletín oficial da provincia da Coruña publicaba onte 6 de xuño a constitución da Comisión Informativa Municipal de Urbanismo do Concello de Aranga. O BNG de Aranga, sen representación na corporación, é a única formación que ten manifestado publicamente a súa oposición aos dous proxectos de modificación do PXOM propostos polo goberno de Alberto Platas.

Ler nova
Reclamamos paneis de información social nas parroquias

A colocación de paneis favorecerá a difusión da información oficial e social, contribuíndo así á liberdade de expresión. Suxerimos que se coloquen paneis nos centros de saúde da Castellana e Muniferral, así como proximidades dos locais sociais das seis parroquias do municipio.

Ler nova
Pedimos asociar as axudas de natalidade aos ingresos

A axuda debe asociarse á capacidade económica das familias; só así será xusta. Desde que se aprobaron estas axudas, en 2009, a poboación de Aranga arrastrou caídas ano tras ano. O que necesitamos é garantir servizos, como o da escola na Castellana, e iso depende do fin da política de recortes do PP.